Informace o dopravě
Jaké způsoby doručení nabízíte?
GLS kurýr, Osobní odběr na výdejně(po předchozí domluvě).
Za jak dlouho dostanu svůj balíček?
Běžná dodací lhůta pro dopravce jsou 2-3 dny od objednání a zaplacení objednávky. Stav objednávky můžete sledovat zde.
Jaká bude cena dopravy?
Cena dopravy je úměrná velikosti objednávky. Po dosažení limitu pro dopravu zdarma (2000 Kč), doprava nebude účtována
Nabízíte dopravu zdarma?
Dopravu zdarma nabízíme v rámci akce Den dopravy zdarma nebo v případě, že vlastníte slevový poukaz. Doprava zdarma se také vztahuje na objednávky s hodnotou nad 1500 Kč.
Informace o platbě
Jaké platební metody nabízíte?
Možností jak platit na Textily.cz je hned několik. Nejvyužívanější metodou je platební karta a bankovní převod. Platit také můžete přes platební bránu Comgate. Platba dobírkou je také možná.
Jakým způsobem můžu stornovat platbu?
Vaší platbu můžete bez problémů stornovat do 30 min od zaplacení. Peníze za Vaši platbu budou vráceny stejným způsobem zpět. To je doba, po kterou také můžete upravit nebo stornovat objednávku. Po této době bude Vaše objednávka automaticky zpracována a předána k expedici.
Objednávky
Jak objednávat na Textily.cz?
Objednávku na Textily.cz uskutečníte jednoduše ve 2 krocích.
- Na stránce produktu si vyberete kombinaci velikosti a barvy, a počet který přidáte do košíku.
- Po přidání do košíku, můžete rovnou přejít do pokladny, kde vyplníte nezbytné údaje a objednávku zaplatíte vybraným způsobem.
Musím mít založený účet pro uskutečnění objednávky?
Objednávku můžete dokončit i bez založení uživatelského účtu. Stačí pouze když na stránce pokladny vyplníte údaje pro dodání. Registraci ovšem doporučujeme, nejen z praktických důvodu, ale i z důvodu slev a promo akcí, vázáných pouze na registrované uživatele.
Koho můžu kontaktovat ohledně procesu objednávky?
Pokud byste si nebyli jisti jak objednat nebo se v tom všem tak nějak ztráceli, neváhejte nás kontaktovat buď emailem na info@textily.cz nebo telefonicky +420 604 485 433
Jakým způsobem můžu zrušit objednávku?
Pokud odešlete objednávku a neprovedete platbu do 7 dnů, objednávka bude automaticky zrušena.
Pokud jste již provedli platbu nestihli jste objednávku stornovat do 30 minut od objednání, objednávka je již ve stavu zpracování.
Jak mohu sledovat svůj balíček?
Bezprostředně po dokončení objednávky obdržíte email s číslem objednávky. Pro sledování objednávky, můžete využít následující odkaz. Po zadání čísla objednávky a emailu zobrazíte aktuální stav Vaší objednávky.
Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu.
Vrácené zboží musí být v původním stavu, nepoužité, s originální visačkou a obalem. V případě, že zboží nebude vráceno ve 100% stavu, budeme Vám muset strhnout částku, nutnou pro uvedení zboží do půvdního stavu. V případě, že zboží nese známi nošení, opotřebení nebo poškození, může být Vaše žádost o vrácení zboží zamítnuta.
Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.
Nezapomeňte, že lhůta pro vrácení zbží je 14 dní od nákupu. Pokud se ale o pár dní zpozdíte, nebudeme se na Vás zlobit a vratku uznáme.
Reklamace
Objednané zboží neodpovídá tomu, co jste objednali? I přesto, že každý kousek, který odešleme pečlivě kontrolujeme, může se vloudit chybička. Napište nám email na objednavky@textily.cz nebo zavolejte na číslo +420 604 485 433. Rádi Vám s reklamací poradíme.
Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů.