Časté dotazy

Informace o dopravě

Jaké způsoby doručení nabízíte?

Možnosti doručení jsou DPD, Výdejní místo Zásilkovny, Osobní odběr na výdejně  

Za jak dlouho dostanu svůj balíček?

Běžná dodací lhůta pro dopravce jsou 2-3 dny od objednání a zaplacení objednávky. V případě osobního odběru je tato doba 1-2 dny. Stav objednávky můžete sledovat zde.

Jaká bude cena dopravy?

Cena dopravy je úměrná velikosti objednávky, přičemž nejlevnější cena dopravy začíná od 65,- Kč. Toto neplatí v případě akce Dny dopravy zdarma nebo v případě dosažení limitu pro dopravu zdarma (1500 Kč)

Nabízíte dopravu zdarma?

Dopravu zdarma nabízíme v rámci akce Den dopravy zdarma nebo v případě, že vlastníte slevový poukaz. Doprava zdarma se také vztahuje na objednávky s hodnotou nad 1500 Kč.

Informace o platbě

Jaké platební metody nabízíte?

Možností jak platit na Textily.cz je hned několik. Nejvyužívanější metodou je platební karta a bankovní převod. Platit také můžete kryptoměnou Bitcoin nebo přes platební bránu Gopay.

Proč nemohu objednat zboží na dobírku?

Vzhledem k tomu, že máme plně automatizovaný systém zpracování objednávek, odesíláme pouze objednávky, které budou skutečně příjemci vyzvednuty. Je to také ochrana proti zneužití, jako jsou falešné objednávky a nekalé praktiky konkurence. Má to ale i své výhody pro Vás, zákazníky. Díky platbě předem jsme schopni nabídnout nejlepší ceny pro konkurenční produkty! I proto věříme, že chápete toto opatření.

Jakým způsobem můžu stornovat platbu?

Vaší platbu můžete bez problémů stornovat do 30 min od zaplacení. Peníze za Vaši platbu budou vráceny stejným způsobem zpět. To je doba, po kterou také můžete upravit nebo stornovat objednávku. Po této době bude Vaše objednávka automaticky zpracována a předána dopravci.

Objednávky

Jak objednávat na Textily.cz?

Objednávku na Textily.cz uskutečníte jednoduše ve 2 krocích.

  1. Na stránce produktu si vyberete kombinaci velikosti a barvy, a počet který přidáte do košíku.
  2. Po přidání do košíku, můžete rovnou přejít do pokladny, kde vyplníte nezbytné údaje a objednávku zaplatíte vybraným způsobem.
Musím mít založený účet pro uskutečnění objednávky?

Objednávku můžete dokončit i bez založení uživatelského účtu. Stačí pouze když na stránce pokladny vyplníte údaje pro dodání. Registraci ovšem doporučujeme, nejen z praktických důvodu, ale i z důvodu slev a promo akcí, vázáných pouze na registrované uživatele. 

Koho můžu kontaktovat ohledně procesu objednávky?

Pokud byste si nebyli jisti jak objednat nebo se v tom všem tak nějak ztráceli, neváhejte nás kontaktovat buď emailem na info@textily.cz nebo telefonicky +420 604 485 433

Jakým způsobem můžu zrušit objednávku?

Pokud odešlete objednávku a neprovedete platbu do 24h, objednávka bude automaticky zrušena. 

Pokud jste již provedli platbu nestihli jste objednávku stornovat do 30 minut, objednávka je již na cestě k Vám. Objednávku nicméně můžete i přesto stornovat bez poplatku. U objednávek s hodnotou nad 2500 Kč bude účtován storno popatek 5% z celkové zaplacené částky.  

Jak mohu sledovat svůj balíček?

Bezprostředně po dokončení objednávky obdržíte email s číslem objednávky. Pro sledování objednávky, můžete využít následující odkaz. Po zadání čísla objednávky a emailu zobrazíte aktuální stav Vaší objednávky.

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu.

Vrácené zboží musí být v původním stavu, nepoužité, s originální visačkou a obalem. V případě, že zboží nebude vráceno ve 100% stavu, budeme Vám muset strhnout částku, nutnou pro uvedení zboží do půvdního stavu. V případě, že zboží nese známi nošení, opotřebení nebo poškození, může být Vaše žádost o vrácení zboží zamítnuta.

 

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.

Nezapomeňte, že lhůta pro vrácení zbží je 14 dní od nákupu. Pokud se ale o pár dní zpozdíte, nebudeme se na Vás zlobit a vratku uznáme.

Reklamace

Objednané zboží neodpovídá tomu, co jste objednali? I přesto, že každý kousek, který odešleme pečlivě kontrolujeme, může se vloudit chybička. Napište nám email na objednavky@textily.cz nebo zavolejte na číslo +420 601 54 33 55. Rádi Vám s reklamací poradíme.

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů.